sabato 8 giugno 2019

Polacco: Lesson 478.

Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 478.
1.Your mothers, your fathers.
- Wasze matki, wasi ojcowie.
2. Moi synowie, moje córki.
- My sons, my daughters.
3. Your sisters, your brothers.
- Wasze siostry, wasi bracia.
4. This is my dad.
- To jest mój tata.
5. Mój ojciec je śniadanie.
- My father is eating breakfast.
6. My sisters like me.
- Moje siostry mnie lubią.
7. Jestem ojcem.
- I am a father.
8. Are you her daughter?
- Czy jesteś jej córką?
9. Ona i moja matka są siostrami.
- She and my mother are sisters.
10. Jestem mamą.
- I am a mom.
11. To jest moja siostra.
- This is my sister.
12. This is my sister.
- This is my sister.
13. Moja córk pisze list.
- My daughter is writing a letter.
14. To jest mój syn.
- This is my son.
15. Moi synowie, moje córki.
- My sons, my daughters.
16. My sisters like me.
- Moje siostry mnie lubią.










Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii