domenica 24 giugno 2018

Polish Duolingo: Lesson 66.

D. Lesson 65. ↔︎ Lesson 67.
Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 66.
Phrases Level 3.11

Oni: they.
Ty lubisz mleko: You like milk.
Mężczyźni jedzą chleb: The men eat bread.
Lubię dzieci: I like children.
My lubimy ciasteczka: We like cookies.
The man has an apple: Mężczyzna ma jabłko.
Mam ciasteczka: I have cookies.
Kobiety mają dziecko: The women have a child.
Ona ma mleko: she has milk.
Dziewczynka ma wodę: A girl has water.
On ma ciasteczka: he has cookies.
Oni mają wodę: they have water.
Chłopcy jedzą chleb: The boys eat bread.
Mężczyźni i kobietī: men and women.
You like milk, I like water: wy lubicie mleko, ja lubię wodę.
We like milk: My lubimy mleko.
I have a child: Mam dziecko.
Kobiety jedzą chleb: the women eat bread.
They have water: Oni mają wodę.
I have cookies! Mam ciasteczka!
Dziewczynka ma wodę: The girl has water.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii