domenica 24 giugno 2018

Polish Duolingo: Lesson 65.

D. Lesson 64. ↔︎ Lesson 66.
Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 65.
Phrases Level 3.10

Dziewczynka: Girl.
Dziewczynki lubią wodę: The girls like water.
My: We.
Wy: You.
One: They.
On lubi chleb: he likes bread.
Ona jest kobietą: she is a woman.
Do you have children? Masz dzieci?
Ty jesteś chłopcem: you are a boy.
Chłopcy lubią ciasteczka: The boys like cookies.
Macie dzieci? Do you have children?
On i ona lubią dzieczi: he and she like chilcdren.
Ona lubi dzieci: She likes children.
On mają ciasteczka: they have cookies.
My mamy ciasteczka: we have cookies.
Are you a girl? Jesteś dziewczynką?
You are a boy: Jesteś chłopcem.
Ja jestem kobietą: I am a woman.
I am a man, you are a woman: jestem mężczyzną, ty jesteś kobietą.
A girl is eating an apple: dzieczynka je jabłko.
I am a man, you are a woman: Jestem mężczyzną, ty jesteś kobietą.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii