sabato 12 maggio 2018

Duolingo Polish: Lesson 3.

 Lesson 2. ↔︎ Lesson 4.
HomeWordsLetters. Odmiana.
LESSON 3.

Chleb: m, bread, pane.
- Mia chleb / chleby; D chleba / chlebów; C chlebowy / chlebom; B chleb / chleby; N chlebem / chlebami; Mie chlebie / chlebach; W chlebie / cheby.
Mleko: milk.
Ja jem: I eat.
Dziewczynka i chłopiec: a girl and a boy.
Kobieta: woman.
On jest mężczyzną: he is a man.
Ja piję: I am drinking.
Ja jesten dziewczynką: I am a girl.
Jem: I eat.
Mleko i chleb: milk and bread.
On je chleb: he is eating bread.
Ja jem jabłko: I am eating an apple.
Piję wodę i jem chleb: I am drinking water and I am eating bread.
Ona jest dziewczynką: she is a girl.
Jeste, mężczyzną: I am a man.
A woman is eating: kobieta je.
Milk: mleko.
I am a girl: jestem dziewczyną.
A woman: kobieta.
I am drinking: Ja piję.
Ja jem: I eat.
Piję wodę i jem chleb: I am drinking water and I am eating bread.
Ja jem: I eat.
Dziewczynka i chłopiec: a girl and a boy.
Chleb: bread.
Mężczyzna: man.
Piję mleko: I am drinking milk.
Ja jestem chłopcem: I am a boy.
Jem: I eat.
Jestem mężczyzną: I am a man.
Ona pije wodę: she is drinkin water.
Ona jest kobietą: she is a woman.
Piję wodę i jem chleb: I am drinking water and I am eating bread.
Jestem chłopcem: I am a boy.
I am a woman: Ja jestem kobietą.
On jest mężczyzną: he is a man.
On i ona: he and she.
He drinks water: On pije wodę.
A man is eating an apple: mężczyzna je jabłko.
Ja jestem kobietą: I am a woman.
Bread: chleb.
I am drinking: Ja piję.
On i ona: he and she.

Top.

Bottom.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii