martedì 14 maggio 2019

Polacco: Lesson 453.

Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 453.
1. Czy wy chodzicie?
- Do you walk?
2. Ty chodzisz do szkoły.
- You go to school.
3. Ja chodzę.
- I walk.
4. Chodzisz do szkoły?
- Do you go to school?
5. My chodzimy.
- We walk.
6. Moje dzieci chodzą.
- My children walk.
7. You go to school.
- Ty chodzisz do szkoły.
8. On chodzi.
- He walks.
9. I go to school.
- Chodzę do szkoły.
10. My dogs walk.
- Moje psy chodzą.
11. A horse walks.
- Koń chodzi.
12. We walk.
- My chodzimy.
b)
13. On potrzebuje psa.
- He needs a dog.
14. Wy potrzebujecie.
- You need that woman.
15. Potrzebujesz tego mężczyzny?
- Do you need this man?
16. Ja potrzebuję kobiety.
- I need a woman.
17. Chłopcy potrzebują koszul.
- The boys need shirts.
18. We need a book.
- Potrzebujemy książki.
19. Potrzebujemy książki.
- We need a book.
20. The boys need shirts.
- Chłopcy potrzebują koszul.
21. Potrzebujecie konia?
- Do you need a horse?
22. Do you need a horse?
- Potrzebujiesz konia?
23.  I need a woman.
- Ja potrzebuję kobiety.
24. You need coffee!
- Potrzebujecie kawy.
25. He needs a cat.
- On potrzebuje kota.
26. The boys need shirts.
- Chłopcy potrzebują koszul.
27. I need a woman.
- Ja potrzebuję kobiety.












Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii