giovedì 10 gennaio 2019

Polacco: Lesson 342.

Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 342.
1. You do not like this soup?
- Nie lubicie tej zupy?
2. Nie widzimy kawy.
- We do not see the coffee.
3. I do not see the girl.
- Nie widzę dziewczynki.
4. I do not like that woman.
- Nie lubię tamtej kobiety.
5. I do not wear a shirt.
- Nie noszę koszuli.
6. Ta kobieta nie lubi tamtej kawy.
- This woman does not like that coffee.
7. Nie lubisz tej koszuli?
- Do you not like this shirt?
8. Mali chłopcy nie lubią zupy.
- Little boys do not like soup.
9. Nie słyszę dziewczynki.
- I do not hear the girl.
10. Nie widzę kobiety.
- I do not see the woman.
11. Nie znamy tamtej dziewczynki.
- We do not know that girl.
12. I do not like that woman.
- Nie lubię tamtej kobiety.
13. Nie slyszę dziewczynki.
- I do not hear the girl.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii