domenica 6 gennaio 2019

Polacco: Lesson 340.

Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 340.
1. I do not see the girl.
- Nie widzę dziewczynki.
2. Nie mamy zupy.
- We do not have soup.
3. I do not see the woman.
- Nie widzę kobiety.
4. I do not wear a shirt.
- Nie noszę koszuli.
5. We do not see the coffee.
- Nie widzimy kawy.
6. Nie widzę tej dziewczynki.
- I do not this girl.
7. Nie widzę kobiety.
- I do not see the woman.
8. Nie noszę koszuli.
- I do not wear a shirt.
9. Nie znamy tamtej dziewczynki.
- We do not that girl.
10. Nie widzimy kawy.
- We do not see the coffee.
11. Nie widzę kobiety,
- I do not see the woman.
12. Nie mamy zupy.
- We do not have a soup.
13. Nie znamy tamtej dziewczynki.
- We do not know that girl.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii