venerdì 28 dicembre 2018

Polacco: Lesson 328.

Home - Fonetica - Words - Grammar -
- Verbi - Lezioni - Fonti didattiche -
LESSON 328.
1. I do not see this girl.
- Nie widzę tej dziewczynki.
2. I do not see the girl.
- Nie widzę dziewczynki.
3. Mali chłopcy nie lubią zupy.
- Little boys do not like soup.
4. Nie widzimy kawy.
- We do not see the coffee.
5. Nie noszę koszuli.
- I do not wear a shirt.
6. I do not see the woman.
- Nie widzę kobiety.
7. Nie lubię tamtej kobiety.
- I do not like that woman.
8. You do not this soup?
- Nie lubisz tej zupy?
9. Nie znamy tamtej dziewczynki.
- We do not know that girl.
10. Ci nowi ludzie nie lubią tej kobietj.
- These new people do not like this woman.
11. Oni nie lubią tej kawy.
- They do not like this coffee.
12. Nie noszę koszuli.
- I do not wear a shirt.

Nessun commento:

Posta un commento

gr/xxii